Адрас:

223610, г. Слуцк, вул. Ленiна, 189

Тэлефон прыёмнай:

+375 (1795) 7-50-92

Факс прыёмнай:

+375 (1795) 7-59-92

Рэжым працы

x

Рэжым працы
Панядзелак-пятніца
з 8.30 да 17.30,
абед з 13.00 да 14.00
Субота-нядзеля - выхадны

Прыём зваротаў ад грамадзян і прадстаўнікоў юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў каб. 102 у панядзелак-пятніцу з 8.00 да 17:30, абед з 13.00 да 14.00, субота-нядзеля - выхадныя дні.

Графік прыёму заяў па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур службай "адно акно"

структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама

Намеснікі старшыні

 Першы намеснік старшыні райвыканкама, начальнік упраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванню Крыжаноўскі Уладзімір Анатольевіч

Курыруе пытанні развіцця аграпрамысловага комплексу, вытворчасці і перапрацоўкі сельскагаспадарчай прадукцыі, шэфскіх сувязяў прамысловых арганізацый з сельскагаспадарчымі арганізацыямі, зямельных адносін, аховы навакольнага асяроддзя (акрамя пытанняў ўтрымання палігонаў цвёрдых бытавых адходаў і міні-палігонаў), гідраметэаралогіі, геадэзіі і картаграфіі, лясной гаспадаркі, вядзенне паляўнічай гаспадаркі і палявання, рыбалоўнай гаспадаркі і рыбалоўства, арганізацыі работы з кіруючымі кадрамі і іх рэзервам, а таксама дзейнасць:

  • ўпраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванню райвыканкама;
  • аддзела землеўпарадкавання райвыканкама;
  • ветэрынарна-санітарных устаноў «Слуцкая раённая ветэрынарная станцыя", "Слуцкая гарадская ветэрынарная станцыя";
  • Слуцкага філіяла РУСП «Райплемстанцыя» Мінскага племпрадпрыемства;
  • дзяржаўнай інспекцыі па наглядзе за тэхнічным станам машын і абсталявання;
  • дзяржаўнай інспекцыі па насенняводству, каранціну і ахове раслін па Слуцкім раёне;
  • раённай інспекцыі прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя;
  • раённага філіяла УП «Мiнскаблаграхiмiзацыя»;
  • ГУП «Слуцкае прадпрыемства меліярацыйных сістэм";
  • Слуцкага філіяла РУП «Мінскае абласное агенцтва па дзяржаўнай рэгістрацыі і зямельным кадастры";
  • сялянскіх (фермерскіх) гаспадарак, асабістых гаспадарак грамадзян, садоваагароднiчаскiх таварыстваў;
  • закупак і якасці сельскагаспадарчай прадукцыі, заключэння дагавораў на пастаўку яе дзяржаве;

Забяспечвае ўзаемадзеянне райвыканкама з абласнымі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі па пытаннях работы аграпрамысловага комплексу, арганізацыі і падвядзення вынікаў спаборніцтва прадпрыемстваў і арганізацый аграпрамысловага комплексу, сістэматычнага аналізу тэндэнцый развіцця калектыўнага і прыватнага сектараў сельскагаспадарчай вытворчасці ў раёне.

Ажыццяўляе:

  • каардынацыю дзейнасці сельскагаспадарчых прадпрыемстваў па забеспячэнні заданняў прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна;
  • функцыі па пытаннях вытворчасці і перапрацоўкі сельскагаспадарчай прадукцыі, забеспячэння насельніцтва харчаваннем;
  • функцыі па пытаннях рацыянальнага выкарыстання зямельных рэсурсаў;
  • каардынацыю дзейнасці дзяржаўных органаў з новымі фармiраваннямi ў аграпрамысловым комплексе;
  • меры па заатэхнічным і ветэрынарным забеспячэнні асабістых падсобных гаспадарак грамадзян;
  • пытанні дэбюракратызацыі ў курыруемых арганізацыях;
  • каардынацыю дзейнасці ў арганізацыі работы па ахове працы ў падведамасных арганізацыях.

Кіруе дзейнасцю:

  • ўпраўлення па сельскай гаспадарцы і харчаванню райвыканкама.

Кіруе камісіямі:

  • Па супрацьдзеянні карупцыяй;
  • па папярэджанні эканамічнай неплацежаздольнасці (банкруцтва);
  • па забеспячэнні ўключэння ў гаспадарчы абарот маёмасці, якая знаходзіцца на тэрыторыі Слуцкага раёна;
  • для разгляду пытанняў па рэгуляванні зямельных адносін;
  • па вызначэнні страт, прычыненых адабраннем зямельных участкаў;
  • атэстацыйнай;
  • раённай тэндэрнай камісіяй.

Намеснік старшыні райвыканкама па эканоміцы Руцкая Жанна Леанідаўна

Адказвае за забеспячэнне выканання важнейшых параметраў прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна, выканання раённага бюджэту.

Курыруе пытанні эканомікі, падатковай і грашова-крэдытнай палітыкі, інвестыцыйнай дзейнасці (у тым ліку пытанні каардынацыі і кантролю за інвестыцыйнай дзейнасцю ў частцы замацаваных сфер дзейнасці і курыруемых мясцовых органаў дзяржаўнага кіравання), маёмасных адносін (уключаючы кіраванне, прыватызацыю, ацэнку і ўлік маёмасці, якая знаходзіцца ва ўласнасці раёна, а таксама працу па ўключэнню ў гаспадарчы абарот нявыкарыстанай маёмасці ваенных гарадкоў, якія знаходзяцца ў камунальнай уласнасці і размешчаных на тэрыторыі раёна, пытанні, звязаныя з маёмасцю, выключанай, арыштаванай, а таксама канфіскаванай або накiраванай у даход дзяржавы iншым спосабам,), прадпрымальніцтва, ліцэнзавання, працы, гандлю, паслуг насельніцтву, прыдарожнага сэрвісу (у частцы гандлю і грамадскага харчавання), мытнай справы, каштоўных металаў, знешнеэканамічнай дзейнасці, імпартазамяшчэння, выканання і кантролю за поўнае ўкараненне дзяржаўных сацыяльных стандартаў, разлікаў фактычнага выканання іх нарматываў у галіне сувязі, транспарта, гандлю і бытавога абслугоўвання.

Забяспечвае рэалізацыю патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 31 снежня 2010 г. № 4 «Аб развіцці прадпрымальніцкай ініцыятывы і стымуляванні дзелавой актыўнасці ў Рэспубліцы Беларусь», патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2007 г. № 3 «Эканомія і беражлівасць - галоўны фактар ​​эканамічнай бяспекі дзяржавы» (у частцы курыруемых напрамкаў), узаемадзеянне райвыканкама з галоўным статыстычным кіраваннем Мінскай вобласці, гаспадарчымі судамі, рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі ў сферы крэдытнай палітыкі, інвестыцый, навукі, дзейнасці банкаў, бізнес-саюзамі і аб'яднаннямі прадпрымальнікаў, грамадскімі аб'яднаннямі "Беларускае таварыства абароны спажыўцоў".

Каардынуе дзейнасць:

  • аддзела эканомікі райвыканкама;
  • аддзела гандлю і паслуг райвыканкама;
  • упраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне райвыканкама (у частцы пытанняў працы і заработнай платы);
  • арганізацый прамысловасці, гандлю, транспарту, сувязі, бытавога абслугоўвання, банкаў, суб'ектаў недзяржаўнай формы ўласнасці, індывідуальных прадпрымальнікаў;
  • раённага аддзела статыстыкі;
  • аддзялення Белдзяржстраха па Слуцкім раёне;
  • інспекцыі Міністэрства па падатках і зборах па Слуцкім раёне;
  • энергазберажэння, у частцы аплаты за энерганосьбіты, распрацоўкі і рэалізацыі праграм;
  • па ўзаемадзеянні з кантралюючымі органамі;
  • па ўзаемадзеянні з бюджэтнымі арганізацыямі і арганізацыямі, што фінансуюцца з бюджэту.

Ажыццяўляе кантроль:

  • за арганізацыяй і правядзеннем ўзаемаразлікаў паміж суб'ектамі гаспадарання;
  • за развіццём эканомікі раёна;
  • за рэфармаваннем эканамічных адносін;
  • за арганізацыяй па распрацоўцы і рэалізацыі праграм і прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця;
  • за выкананнем працоўнага заканадаўства ў частцы аплаты працы і ўмоў аховы працы, занятасцi;
  • за назапашваннем даходнай часткі бюджэту;
  • за пашырэннем базы падаткаабкладання, росту ўласных даходаў і скарачэнне бюджэтных асігнаванняў прадпрыемстваў і арганізацый, што фінансуюцца з раённага бюджэту;
  • за аналізам фінансава-гаспадарчай дзейнасці падведамных арганізацый, выпрацоўку і кантроль за рэалізацыяй мер па іх фінансавым аздараўленні;
  • за своечасовай выплатай заработнай платы па курыруемых галінах народнай гаспадаркі, матэрыяльнага вытворчасці;
  • за выпрацоўкай і рэалізацыі мерапрыемстваў па збалансаванасці наяўнага грашовага звароту за кошт росту аб'ёмаў рознічнага гандлю і паслуг насельніцтву;
  • за каардынацыяй дзейнасці дзяржаўных органаў з суб'ектамі гаспадарання недзяржаўнай формы ўласнасці;
  • за кіраваннем працэсу раздзяржаўлення і прыватызацыі дзяржаўнай уласнасці;
  • за выкарыстаннем, распараджэннем і рэгістрацыяй маёмасці раённай камунальнай уласнасці;
  • за ліцэнзаваннем;
  • за арганізацыяй ўліку, захоўвання, ацэнкі і рэалізацыі маёмасці, звернутага ў даход дзяржавы;
  • за пытаннямі дэбюракратызацыі ў курыруемых арганізацыях;
  • за каардынацыяй дзейнасці ў арганізацыі работы па ахове працы ў падведамасных арганізацыях.

Кіруе камісіямі:

  • па рабоце з маёмасцю, накiраванай у даход дзяржавы;
  • па ўпарадкаванні выкарыстання будынкаў, збудаванняў і іншых памяшканняў, якія знаходзяцца ва ўласнасці Слуцкага раёна;
  • па кансервацыі асноўных сродкаў, якія знаходзяцца ва ўласнасці Слуцкага раёна;
  • па кантролі за своечасовай выплатай заработнай платы;
  • па разлікам за спажыванне за энерганосьбіты;
  • ліквідацыйнай камісіяй;
  • саветам па каардынацыі кантрольнай дзейнасці ў Слуцкім раёне.

Каардынуе працу структурных падраздзяленняў райвыканкама, раённых аб'яднанняў, арганізацый па распрацоўцы і рэалізацыі праграм і прагнозаў сацыяльна-эканамічнага развіцця.


29 7 21 32Намеснік старшыні раённага выканаўчага камітэта па архітэктуры і будаўніцтву Харэвіч Аляксандр Міхайлавіч

Курыруе пытанні будаўнічага і дарожнага комплексу, архітэктуры, праектавання, газавай гаспадаркі, электрычных сетак і надзвычайных сітуацый, ўкаранення дзяржаўных сацыяльных стандартаў і разлікаў фактычнага выканання іх нарматываў у галіне жыллёва-камунальнай гаспадаркі ў раздзеле: асвятлення вуліц і ўдасканалення дарожнага пакрыцця ў раёне .

Каардынуе дзейнасць:

  • аддзела архітэктуры і будаўніцтва райвыканкама;
  • КУП «Праектна-вытворчае бюро па Слуцкім раёне і г. Слуцку»;
  • ГП «УКБ Слуцкага раёна";
  • падрадных, будаўнічых, дарожных, рамонтна-будаўнічых, праектных арганізацый;
  • электрычных сетак;
  • інспекцыі Дзяржбуднагляду;
  • дзяржаўных і гаспадарчых органаў па прадухіленні і ліквідацыі аварый, стыхійных бедстваў і катастроф.

Ажыццяўляе кантроль за каардынацыяй дзейнасці ў арганізацыі работы па ахове працы ў падведамасных арганізацыях.

Забяспечвае каардынацыю і кантроль за інвестыцыйнай дзейнасцю ў частцы замацаваных арганізацый. Адказвае за забеспячэнне своечасовай і поўнай выплаты заработнай платы работнікаў арганізацый курыруемых галін.

Кіруе камісіямі:

  • па надзвычайных сітуацыях;
  • па бяспецы дарожнага руху;
  • па арганізацыі і правядзенні аўкцыёнаў па продажы зямельных участкаў у прыватную ўласнасць і продажы права арэнды;
  • па выбары зямельных участкаў пад размяшчэнне аб'ектаў;
  • па разглядзе зямельных спрэчак у г. Слуцку;
  • міжведамаснай камісіяй па абследаванню санітарна-тэхнічнага стану жылых дамоў і іншых аб'ектаў;
  • ацэначнай камісіяй па зносе зялёных насаджэнняў у Слуцкім раёне.

Намеснік старшыні райвыканкама па пытаннях сацыяльнай сферы і ідэалагічнай рабоце Чарнушэвіч Наталля Вікенцьеўна

Курыруе пытанні сацыяльна-культурнай сферы, адукацыі, друку, аховы здароўя, спорту, ідэалагічнай работы, аздараўлення і санаторна-курортнага лячэння насельніцтва, уключаючы аздараўленне дзяцей за мяжой, гуманітарнай дзейнасці, працы, моладзевай палітыкі, стану прафілактыкі правапарушэнняў, ўзаемадзеяння з Саветамі дэпутатаў усіх узроўняў, ажыццяўлення, выканання і кантролю за поўнае ўкараненне ва ўстановах сацыяльнай сферы дзяржаўных сацыяльных стандартаў па абслугоўванню насельніцтва раёна.

Каардынуе працу:

  • упраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне райвыканкама (акрамя пытанняў працы і заработнай платы);
  • упраўлення па адукацыі, спорце і турызме райвыканкама;
  • аддзела ідэалагічнай работы, культуры і па справах моладзі райвыканкама;
  • раённай камісіі па справах непаўналетніх;
  • УАЗ «Слуцкая цэнтральная раённая бальніца»;
  • ГУ «Рэдакцыя газеты «Слуцкі край» і праграмы радыёвяшчання «Весткі Случчыны»;
  • Слуцкага раённага Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва;
  • УАЗ «Слуцкі раённы цэнтр гігіены і эпідэміялогіі»;
  • Спецыяліста па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні насельніцтва;
  • Слуцкага філіяла КУП «Мінаблкінавідэапракат»;
  • Слуцкага раённага вузла паштовай сувязі Мінскага філіяла РУП «Белпошта»;
  • Слуцкага раённага аддзялення РУП «Мінаблсаюздрук».

Забяспечвае ўзаемадзеянне райвыканкама з грамадскімі аб'яднаннямі, партыямі, рэлігійнымі арганізацыямі, прафсаюзнымі арганізацыямі, размешчанымі на тэрыторыі раёна, культурных сувязяў з замежнымі краінамі, сацыяльных пытанняў па ліквідацыі наступстваў катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, а таксама забяспечвае ўзаемадзеянне са сродкамі масавай інфармацыі.

Ажыццяўляе каардынацыю:

  • дзейнасці сельскіх выканаўчых камітэтаў, арганізацый па развіцці адукацыі, аховы здароўя, сацыяльнай абароны, культуры, спорту і турызму, маладзёжнай палітыкі;
  • пытанняў ідэалагічнай работы, грамадска-палітычнай інфармацыі і аналітычнай працы;
  • пытанняў рэалізацыі дзяржаўнай маладзёжнай палітыкі, узаемадзеяння са сродкамі масавай інфармацыі, ўкаранення здаровага ладу жыцця сярод насельніцтва;
  • пытанняў дэбюракратызацыі ў курыруемых арганізацыях;
  • каардынацыю дзейнасці ў арганізацыі работы па ахове працы ў падведамасных арганізацыях.

Кіруе камісіямі:

  • атэстацыйнай;
  • па справах непаўналетніх;
  • па аказанні адраснай сацыяльнай дапамогі;
  • па прафілактыцы алкагалізму, наркаманіі і суіцыдаў;
  • па справах былых партызан і падпольшчыкаў Вялікай Айчыннай вайны 1941-1945 гг.;
  • прызыўной;
  • па кантролі за атрыманнем і выкарыстаннем у раёне замежнай бязвыплатнай дапамогі і парадкам арганізацыі аздараўлення дзяцей і падлеткаў за мяжой;
  • па ўсталяванні статусу грамадзян, пацярпелых ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС;
  • садзейнічання кантролі за выкананнем заканадаўства аб свабодзе веравызнанняў і рэлігійных арганізацыях;
  • назіральнай;
  • па прызначэнні стыпендый адораным навучэнцам устаноў адукацыі;
  • па ахове працы i праверцы ведаў па пытаннях аховы працы.

Кіруе:

  • саветам грамадскіх пунктаў аховы парадку;
  • міжведамасным каардынацыйным саветам па барацьбе з сухотамі;
  • раённым саветам па працы і сацыяльных пытаннях;
  • раённым саветам па пытаннях аздараўлення і санаторна-курортнага лячэння насельнiцтва;
  • міжведамасным каардынацыйным саветам па рэалізацыі Дэкрэта № 18 «Аб дзяржаўнай абароне дзяцей у няўдалых сем'ях";
  • міжведамасным каардынацыйным саветам па фарміраванні здаровага ладу жыцця насельніцтва;
  • міжведамасным саветам па прафілактыцы ВІЧ інфекцыі і венерычных хвароб;
  • саветам па дэмаграфічнай бяспекі;
  • раённым штабам добраахвотных дружын.

Арганізуе на тэрыторыі раёна працу па рэалізацыі праграм, накіраваных на зніжэнне злачыннасці, карупцыйных злачынстваў, папярэджанні п'янства і алкагалізму, патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11.03.2004 №1 "Аб мерах па ўмацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны», правядзенне грамадска- масавых і святочных мерапрыемстваў, падрыхтоўку і правядзенне выбараў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, дэпутатаў Палаты прадстаўнікоў і членаў Савета Рэспублікі Нацыянальнага сходу Рэспублікі Беларусь, дэпутат мясцовых Саветаў дэпутатаў, рэспубліканскіх рэферэндумаў, узаемадзеянне з дэпутатамі Палаты прадстаўнікоў і членамі Савета Рэспублікі Беларусь Нацыянальнага сходу Рэспублікі Беларусь, дэпутатамі мясцовых Саветаў дэпутатаў.


Кіраўнік спраў райвыканкама ПЯТРОВІЧ Ірына Уладзіміраўна

Курыруе пытанні: са зваротамі грамадзян, ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур па заяўным прынцыпе "адно акно", архіва па асабовым складзе, цэнтралізаванай бухгалтэрыі, гаспадарчай дзейнасці выканаўчага камітэта, юрыдычнай кансультацыі, натарыяльнай канторы.

Забяспечвае рэалізацыю патрабаванняў Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату», узаемадзеянне райвыканкама з рэспубліканскімі органамі дзяржаўнага кіравання і іншымі арганізацыямі па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі ўпраўлення справамі райвыканкама.

Каардынуе дзейнасць:

  • кіравання справамі;
  • аддзела бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці ўпраўлення справамі;
  • юрыдычнага аддзела;
  • аддзела ЗАГС;
  • сектара па звароце грамадзян і юрыдычных асоб
  • праграміст.

Ажыццяўляе:

  • кіраўніцтва падрыхтоўкай пасяджэнняў райвыканкама;
  • каардынацыю работы па арганізацыі кантролю за выкананнем рашэнняў райвыканкама;
  • каардынацыю работы структурных падраздзяленняў райвыканкама са зваротамі грамадзян;
  • каардынацыю работы па дэбюракратызацыі;
  • агульнае кіраўніцтва справаводствам ў райвыканкаме і кантроль за выкананнем правілаў афармлення дакументаў, устаноўленых Інструкцыяй па справаводстве;
  • кантроль за вядзеннем Кнігі заўваг і прапаноў.

Кіруе адміністрацыйнай камісіяй.